ambivalens och middagsbjudningar

det här inlägget är präglat av gnäll och ni som inte gillar sådant bör därför sluta läsa nu.
 
saker som gör mig ledsen idag
- några har flyttat in i lägenheten ovanför oss och jag är väldigt rädd för att det är blåvalar som flyttat in, det låter som det i alla fall. hjälp!!
- somnade klockan åtta imorse efter en asskön dag/kväll/natt med hannez. jag känner mig trött.
- DET ÄR SISTA ALLSÅNGEN IKVÄLL! det innebär att sommaren är slut, och då även jag.
- jag är så jävla jättefattig att jag funderar på att leta burkar utomhus.
- lite småtråkiga artister som kommer till sista allsången. (är dock astaggad ändå) (såklart).
- ambivalens om jag ska gå på festen ikväll innan eller efter allsången?! 
- ska vara nykter på festen ikväll. (rätt skönt ändå).
- hannez förgrep sig på pikku igår OCH han hade även jättedåligt inflytande på lars ohly och gänget, framförallt en mycket full sarah jessica parker.
- SJP's nykterhetsperiod är över, nu väntar vi en period av obehag och ångest. 
- ett diskberg som hånar mig så fort jag går in i köket. 
- jag och monika storstädade hela sextionian igår så det faktum att vi redan har ett diskberg gör mig orolig.
- monika har en iskall energidricka i kylen som jag jättegärna vill dricka upp men är rädd för konsekvenserna det skulle ge.
- vill jättegärna måla men har inte råd med material
 
saker som gör mig glad idag:
- igår lyckades jag och hannes göra asgoda(!!) fiskburgare helt från grunden. 
- det är rent och fräscht i vårt hem.( förutom i köket :((((((((.)
- vetskapen om att min syster kommr på besök imorgon!!
- jag har inte någon livshotande sjukdom (inte som jag vet om i alla fall).
- monika
- min älskarinna erik 
- halv åtta hos mig börjar på måndag
så här uffig känner jag mig idag.
 
jag och hannes för ungefär femton år sedan.
 
lycka till med era livspuzzel
/långhalmen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0