Ensamhet och diskvatten

Frugan har varit borta sedan i eftermiddag. Hon är borta hos sin älskare Erik och ska spendera natten där. Det har varit väldigt ensamt och tråkigt och jag har insett att samboende leder till att man blir sjukligt van vid sällskap. Eftersom jag inte har några andra kompisar (mina föräldrar hade bara råd att betala en person) så har jag alltså suttit med häcken planterad i soffan och skelat hela aftonen! Ja, det och så har jag spelat Super Meat Boy under längre perioder. Men inspirerad och vacker som jag är kom jag på att jag nu kunde passa på att skriva en lista över saker man kan göra när ens livspartner och guru inte befinner sig i ens närhet!
Lista över saker man kan göra när ens livspartner och guru inte befinner sig i ens närhet:

  • Gå och diska som den utlänning man är
  • Kolla upp på den svarta fläcken i taket ovanför fönstret och föreställa sig att den skapats av en fis
  • Titta igenom alla sina facebook-bilder och "skämmas" över fula bilder fast man egentligen tycker att man ser lite väl bra ut
  • Kolla i kylen för att man är "hungrig", men vända för att man inte är sugen på något
  • Gråta över att man inte har andra kompisar
  • Träna sin vänstra hand på att skriva så man kan göra ascoola partytrick och få vänner
  • Äta en sallad så man kan bli snygg och smal och få vänner
  • Prata med sina gosedjur och sen bli förbannad för att de inte svarar
  • Gråta för att man är sjuk i huvudet.
Jag hoppas att denna lista hjälper er andra som är i samma sits. Man måste finnas där för varandra. When in rome likzom!
/Leriz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0