Feststämning och radikaler

Helgen har varit späck(huggare)ad av mycket festligheter. I fredags hade jag mitt födelsekalas som jag hetsat över rätt länge nu. Det blev lite av ett antiklimax när himlen bestämde sig för att det var dags att öppna upp sig över oss alla. De flesta drog, men det var ändå lite trevligt att ha kalas på ett tak i storm. Om inte annat så fick jag en massa kingpresenter. Exempelvis är jag numera stolt ägare av en one piece. Sara tycker bara att jag ser ut som en stor bäbis. Med det måste hon mena att jag är sjukt gullig och älskvärd och mjuk. Nuff said om fredagen, lördagen var ju en legendarisk dag för Sverige när Loreen vann Eurovision! Framförallt så var det en legendarisk dag för Sara och Monika, ESC-nazisterna. Alla som var här och kollade var tvugna att hålla käften medan vi skrev protokoll under framträdandena. Mycket uppskattat av alla skulle jag säga. Hela aftonen avslutades med lagom mycket alkohol och skrålande av vinnarlåten på balkongen(a.k.a Ballen). Jag vågar påstå att alla våra grannar tycker att vi är helt fantastiska, och framförallt inte störiga.
Allt detta kulminerade igår till en lång dag av slaveri framför datorn för mig och Sara. Gud så många avsnitt av Big Brother vi såg. Det råkar faktiskt vara den enda länken vi har i vårt förhållande, vårt beroende av det programmet.
Vi grät båda när Lars åkte ut i gårdagens live-sändning (metaforiska tårar).
Nog om gråtande, här kommer några bilder från i helgen!
Nu ska jag gå och gömma mig innan Sara dödar mig för att jag skrev späckhuggare i bloggen.
/Ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0