Avskedstal och separationsångest

Nu har Långhalmen dragit iväg till Linköping för att fraternisera och arbeta under sommaren. En annan stannar kvar i lägenheten med Pikku som sällskap. Det är skönt att man har sina fina rumskamrater iallafall. Men ändå är det på något sätt lite tragiskt, att vara ensam i sextionian. Det är som att nian har stuckit iväg och man är ensam som sexa, hur kul är det liksom!? Men man ska inte vara missnöjd, nej, det är ju faktiskt bra att vi båda är och tjänar pengar! Då behöver vi inte vara fattiglappar liksom! Alla vet ju att det är pengar som gör en lycklig.

Nog om detta. Jag måste nu skriva en lista tror jag bestämt sagt. En lista på saker som fattas mig när jag inte har min semi-lesbiska livscoach i närheten. Så nu, utan vidare krumelurer presenterar jag:
En lista på saker som fattas mig när jag inte har min semi-lesbiska livscoach i närheten:

  • Illaluktande fisar som kommer med roliga ljud.
  • Diskussioner om livets roliga och framförallt bajs.
  • Roliga filminspelningar och utklädnader.
  • Big Brother-maraton på bakisdagar.
  • Bakisdagar.
  • Fylledagar.
  • Romantiska utflykter till macken.
  • Rogivande sånger.
  • Kloka tips och råd från en mentorsfigur.
  • Någon mer som är rädd för sniglar och maskar.
  • Och slutligen, spontana danser på vårt tanzkolf i vardagsrummet!
Aj miss jo aj lav jo aj daj!
Puss och kram /Ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0