Baksmälla och kurering

Igår råkade jag visst fylla 22, och jag råkade visst även bli lite överförfriskad. Idag vaknade jag alltså med en anings dödslängtan och även en gnutta huvudvärk som jag själv kan få stå till svars för. Men som man säger; when in rome! Nu står Långhalmen i duschen och rengör sig själv medan vi båda ska till Jonas om en liten stund. Pikku sitter under en filt och verkar lite vemodig hen också! Nu steg hon ut och utför någon slags krigs-/regndans samtidigt som hon talar med en brittisk accent. Hon är ganska så rar! Detta inlägg blev visst något slags konstaterande av vardagen, och jag vet faktiskt inte alls vad poängen är. Men det är det lilla som räknas va!
Bjuder på en liten bild från i lördags. Because you're wört it!
Bjuder på en bild från i lördags. Because you're wört it!
/Ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0