Omtänksamhet och kalabalik

nu har det varit en del torka här på bloggizen. varför då?!
jo, för det har varit tentaperiod, och tro det eller ej - men vi har andra saker för oss också!
som igår till exempel (efter min tenta) satt vi i badet, kollade på big brother och drack bubbel.
(det är här ni börjar bli avundsjuka)
sedan gick ju leren och fick axeln ur led under en fotbollsmatch, så jag fick ju lov att duscha henne.
jo då, hela konkarongen skulle tvagas minsann.
(det är här ni verkligen blir avundsjuka).

i övrigt har jag funderat på en sak. det är så att min käre zambo Ler är en sådan förskräckligt trött morgonmänniska, och jag skulle behöva lite tips från er.
nu ska ni få ge tips på hur jag kan väcka na'. ju tokigare desto bättre. (opera kanske? eller hälla potatismos i hennes ansikte?).
så - varsågoda att tipsa!

nu har jag absoolut inget mer att ge.
ni för nöja er med det lilla i livet, sådant räknas ju också.

Lycka till med era livspuzzel!
/Långhalmen
PS! det kommer snart dyka upp en ny film. håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0