Födelsedagsfirande och komik

God eftermiddag till er lyckliga själar som läser bloggen denna regniga och gråa dag. Jag tänkte ta och lysa upp dagen med en anledning att fira! Allas våran älskade Sara Långhalm Svensson fyller nämligen år idag! Med anledning av detta bjöds det på frukost på sängen imorse och ett fint paket till den snärtiga damen, för nu är hon baske mig 22 år gammal! Kvällen bjuder även på stand-up med Magnus Betnér på Katalin, så kvinnan får sig ett skratt eller två. 
 

 
En viktig sak att göra när någon fyller år är att tala om för dem hur fantastiska de är (trots att jag jämt överröser kvinnan med kärlek) så därför kommer här en lista på saker som jag absolut älskar med Långhalmen min! 
Så utan vidare komplikationer presenterar jag:
 
En lista på saker som jag absolut älskar med Långhalmen min!
 

  • Hon är en mästare inom konsten att döda bananflugor och därmed räddar hon mig från ett konstant hot från otäckingarna
  • Hennes sångröst får änglar att gråta av lycka, framförallt när hon sjunger julsånger mitt i sommaren
  • När hon skrattar så mycket så hon börjar gråta (man måste se det för att förstå hur kul det är)
  • Att hon alltid kan göra en tråkig dag till en rolig enbart genom att säga väl utvalda ord
  • Att jag aldrig behöver hålla tillbaka mina fisar framför henne
  • Att hennes fisar kan användas som huvudämne i en senapsbomb 
  • Hon tycker om att bita och gnaga på saker som en liten mus, och det är rart
  • Hon säger bajsbassängen istället för toaletten
  • Hon är bäst hittills på att dansa gangnam style-dansen
  • Hon är en ömsint och godhjärtad mor åt vårt barn Pikku
  • Och slutligen så har hon varit världens bästa och lojala vän jag någonsin kunnat önska mig!
 

 
Innan jag rundar av denna omage till Långhalmiz vill jag lägga upp lite fina bilder på goda tider! Enjoy!
 
Första utekvällen tillsammans på Orvars. Vi förstod snabbt varandra.
 
Första kvalborg ihop, väldigt ihop!
 
Valborg och forsränning!
Kramades innan vi skulle skiljas åt för sommaren
Saras efterblivna överraskningsfest för två år sedan
En annan födelsedagsfest för Långhalmiz
Och vår gemensamma favoritbild.
 
Puss och peace, Ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0