förmåga och distans

ÄR MAN DUKTIG FÅR MAN SKRYTA!!!!!! så det tänkte jag göra. det är nämligen så att jag och monika nu kom hem efter veckans TREDJE löptur. mmmmhm, bra va? då bör det tilläggas att det bara är torsdag också.
vi drar annars till frisk-ish (som jag numer kallar det) men monkerz får inte utöva styrkeövningar så då har det blivit promenader och löprundor.
ÄR DET HÄR EN JÄVLA TRÄNINGSBLOGG?!?! undrar ni.
nej. och det är heller inte NÅGOT JÄVLA HOTELL!!
 
så. nu ska jag inte skryta mer. 
som ni trogna fans vet så fyllde jag år i tisdags och tillägnades då ett magnifikt och maffigt inlägg här på bloggen. det får jag tacka och bocka för. (hatten av om man nu bär en sådan).(jag har ingen sådan). (jag har dock precis duschat så jag har handduksturban på huvudet, det ni).
 
jag vill inte säga mer än så. lite hemlizar får man väl ha? förresten, jag ska snart, SNART, börja med stor bokstav i början av mening. men jag är inte riktigt där ännu, så jävla tråkigt.
då känns det ju som om jag ska göra ett skolarbete.
 
nu ska vi ta ett glas vin (och med det åter bjuda in de kallorier vi på löprundan gjorde oss av med) för sedan ska jag, sara, på middag med klassen. monika skulle nog ut med några av hennes egen ras, typ bosnier eller något sådant läskigt. hjälp.
 
jaha, tjarå!
/långhalmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0