Sanitering och sammankomster

Hej alla trogna (och otrogna) kompizar! Nu blir ni väl ändå glada när ni får läsa om mitt och Långhalmens extraordinära liv!? Ja, jag tar i för kung och fosterland. Kanske lite overkill, men idag är det minsann spännande saker som händer! Men innan jag går in på dagens nöjen så tänkte jag berätta lite om gårdagen.
Jag och Långiz fick oss ett fantastiskt städryck och fixade till hela lyan samt tvättade. "Gud så spännande" säger ni med eran allra mest ironiska röst, men faktiskt, det var väldigt spännande. Dagen innan det så var vi på vårt favoritställe, IKEA. Vi köpte saker och vi åt lunch med efterrätt och måltidsdryck. BASKE MIG. Något ni bör veta om oss är att vi faktiskt älskar att knalla runt på IKEA, ÄLSKAR. Och det är inget vi säger för att vara tuff.
 
Nog om dessa trevligheter, vi rör oss istället mot dagens planer! Vi ska dra till vaksalatorg och spana in loppizen där för fynd! Eftersom Sara var ute och söp med fredagsfistarna Erik och Edward så är hon dock inte ännu i min närvaro. Hon är hemma hos Erik och jag är alltså hemma med vårt barn. Det borde finnas en såpa om våra liv. Jaja, vidare, vi ska mötas vid torget, sen ska vi till zyztemet och inhandla en behändig mängd alkoholhaltiga drycker. Därefter börjar det riktigt roliga! Vi ska börja smida på våra utseenden och piffa och trixa, för ikväll är det LÄRARGASQUE! Åh Gud så roligt det ska bli! Naturligtvis kommer denna kväll antagligen få oss att må väldigt dåligt imorgon, men det betyder ju bara att kvällen har varit oförglömlig!(för att vi inte kommer minnas vad som hänt) 
(eller så kommer vi ihåg men leker att vi inte gör det för att vara tuffa) 
 
I vilket fall kommer det vara ett jävla ös ikväll, och det ser vi nog alla fram emot precis lika mycket. Jämlikhet. 
 
Här är lite från förra gasquen vi närvarade tillsammans, vilket var två år sedan! Förtär och njut!
 
 
 
Puss och kram, vi syns ikväll! LERAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0